NAZ büyüyor

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

15 Nisan 2013 Pazartesi

ordan burdan



Artık bu nazar mı biz mi çok dikkatsisiz yoksa Naz mı çok kıpırdak bilemiyorum ama Naz yine düştü. Hemde kötü bir düşüş. 10 nisan da annem kapının önüne arabasına Naz' ı oturtmuş gitmek için hazırlanırken arkasını dönüp komşuyla konuşmaya başlamış ki olanlar olmuş. Arabanın frenlerini sıkmayan anneciğim ödü patlamış Naz da güüümm diye kafasını patlatmış ama her ikiside korkudan ölmüş ölmüş dirilmiş. Annem Naz ı öylece hafif rampa olan kapımızın önüne bırakınca Naz da kıpır kıpır içinde araba yürümeye başlamış 2 metre gidip direğe çarpıp güm diye kafasını yere vurmuş. Allah korumuş daha kötüsü olabilirdi, artık Naz bir adak istiyor sanırım, yerine getirmem lazım. Bana söylememişler, akşam eve gidince gördüm alnında kocaman bir yarayla boncuğu çok moralim bozuldu fakat keyfi yerindeydi. Gece uyuduğunda, en ufak sese bile hopladı uykusunda, demekki o da çok korkmuş. Yine bir kaza atlattık . Resmini çekmek istedim ama aşağıdaki gibi ağladı. Bu yaşlarında resim çekmek çok zor, ya abuk subuk şebeklik yapıyor, ya eliyle kapatıyor ekranı, ya ağlıyor. Habersiz çekincede objektife bakmıyor.

 Naz çok karıştırıyor bu ara ortalığı aradığımızı bulamıyoruz, çekmeceler alt üst, dolaplar sürekli açılıyor, tencere, tava, kepçe hepsi oyuncak. Bu ara bizim evdeki erzak dolabına takmış durumda. En son ordaki un dolu kavanozu düşürdü kırdı , rahatladı.
Pijamaları giymiş ama hala aklı dolapları karıştırmakta.
Park' a giden Naz. Pazar günleri genelde çıkıyoruz parka. Hava kötüyse evdeyiz.

 Naz babay tv izliyor. Henüz pepe gibi konulu çizgi filmleri takip etmiyor, sadece müzikli bölümler ilgisini çekiyor. Tv nin  önünde tek el havada dans ediyor.
 Poz vermiyor, ne zaman görse fotoğraf makinesini poz vermemek için elinden geleni yapıyor. Dişlerimiz çıktı. Yine iki tane birden çıkarttı, sol tarafda ki bir altta bir üstte azı dişlerimizi çıkardık. Toplam on tane dişimiz oldu. Sağlıkla diğerlerini de çıkartırsın inşallah boncuğum.

8 yorum:

  1. oyy kıyamam kuzuya ya..tam hareketli zamanları çok dikkat etmek lazım hilalim büyük geçmiş olsun Allah beterinden korusun..

    YanıtlaSil
  2. Çook geçmiş olsun,bu kuzuları saniye bırakmaya gelmiyor,Allah korusun:(Ah bu Baby Tv olmasa kriz anlarında nasıl yemek yedirecektik bilmiyorum.Pepee yasaklandı baba tarafından.Biliyorsun işte pek bir geleneksel:)Maşallah büyümüş Naz,çok tatlı olmuş.Ege'nin başı kapıya çarptı o da mor geziyor.Allah beterinden korusun,biz görmediğimizde daha çok korusun,öptüm:)

    YanıtlaSil
  3. esram sorma başımıza çok kaza geliyor, tabi hep duam beterinden korusun ama bir adak yapıcam inşallah kuzuma. öpüyorum tatlım senide ayazıda

    YanıtlaSil
  4. çok geçmiş olsun okurken benim canım yandı resmen..bol bol maaşallah diyelim naz'a! :)

    YanıtlaSil
  5. tubacım, sorma sizede geçmiş , bir yara geçiyor, başka bir yeri morarıyor, biz görmeden daha çok korusun dediğin gibi. iyi yapmışsınız pepe olayını ama bazen gelenek de lazım :) hepsinden öğrenmeli dimi? bizim de kriz anımızda baby tv ve sesli kitabımız yetişiyor. aaa bak bebek çıkmış tv de, aa inek nerde, kedi nerde derken, ben yemekleri ardı ardına sıralıyorum. öpğyorum tubacım sevgiler bizden sana ve egeye

    YanıtlaSil
  6. pelincim insan anne olunca kesinlikle öyle hissediyor keşke bana olsada onun canı acımasa diyor. teşekkür ederiz. sevgiler

    YanıtlaSil
  7. çok geçmiş olsun çok üzüldüm neyseki şükür daha kötü birşey olmamış. naz çok tatlı. bebeklerin hepsi çok güzel nazar değiyor maalesef. bizimkide 3 aylıkken düşüp kafayı yarmıştı kafasında 2 tane dikiş var :( oluyor maalesef şimdiki çocujkar ok hareketli

    YanıtlaSil
  8. teşekkür ederiz güzeincim. allah koruyor onları bir şekilde işte ama hep kazalar oluyor. bütün kuzucukları allah beterinden korusun :)

    YanıtlaSil

Hayat paylaştıkça güzel.Siz de fikrinizi yazın ve paylaşın :)