NAZ büyüyor

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

24 Kasım 2012 Cumartesi

meleğimm büyüdüü :)

 Annem bitanem boncukum o küçücük halinden bu günlere geldiğimize hala inanamıyorum ve büyümeni hayranlıkla ve merakla takip ediyorum. Bir yaşını doldurmak üzereyken artık köşede sessizse bizi izleyen , çoğu zaman uyuyan bir bebek olmakdan çıkdın ve çılgın merakla sağa sola saldıran, sürekli çığlık atan, istediğin şeyi yapamazsan ya da biz yapmazsak çok sinirlenen, biraz şımarık ama hala çok tatlı, hala izlemeye doyamadığım meleğimsin.

 1 temmuz 2012 ilk denize gidişin. sevdin suyu ama ben korktum hasta olursun diye ve çok az ısladım seni.
 bu gülen yüzün hiç ama hiç üzgün olmasın boncuğum
 temmuz aylarında artık 8 aylıkdın ve diş kaşıntılarımız başlamıştı
 yine 8,5 aylık hep kollar , ayaklar çırpınışda. bu dönemlerde hem diş çıkartıyor hemde sağa sola dönmeye uğraşıyordun. diş çıkarmanla birlikte herşeyimiz değişti. uyku düzenin bozuldu, daha mızmız bir bebek olmaya başlamıştın, ama gülümsemen hiç değişmedi çiçeğim benim
işte göründü sonunda 1 tanesi ve tam 6 tane birden çıktı dişlerin. anladımki çok canın yanmış o yüzünden o kadar hırçındın. kıyamam sana!

9 aylık meleğim
10. ayında önceki bebekliğine göre artık çok daha zayıfdın ama boyunda uzuyordu tabi:)
kablo canavarım, daha doğrusu meraklı fıstığım desem daha doğru olur..herşeyi ama herşeyi merak ediyor ve merak ettiğin şeyi elde edemezsen kıyametleri kopartıyorsun.
hep diyorum, bu günleri görecekmiydim allahım sanada banada sağlıklı uzun seneler nasip etsinki senin her halini görebileyim meleğim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hayat paylaştıkça güzel.Siz de fikrinizi yazın ve paylaşın :)