NAZ büyüyor

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

15 Kasım 2012 Perşembe

zorlu ama seninle hep güzel günler..



 
Artık 7 aylık çok ama çok sevimli..güler yüzlü, etrafa sürekli gülücük saçan harika bir bebekdin ama önceki mektubumda da anlattığım gibi haziranda 7 aylıkken ananen ve babanla birlikte bodrum a geldin. Ben izmir de çalışmaya devam ettim 15 haziranda sana kavuşacaktım ama bir de bana sor. İçimde yangınlar , kor kor yanıyor yüreğim, ne yapsam sönmüyor..geceleri uyuyamıyor sabahları gözümü açar açmaz yatağına bakıyor ağlıyordum. Yoktun! yastıklarını kokladım sabahlara kadar…1-2-3 gün derken günler geçti ve ben uçarak geldim 2 günlüğüne yanına .. küvezden çıktığın günü ve o günü yani 15 haziran akşamını asla unutamam..koşa koşa çıktım merdivenlerden uyuyordun kokladım ağladım kokladım ağladım doyamadım ..içimden dedim ki Allah ım bu günlerde geçecekmi? Hiç ayırmasın Allahım bizi bir daha demiştim ama yine kahredici ayrılık. 2 gün kucağımdan indirmedim doya doya kokladım
7 aylıkdın ama hala çok hareket etmiyor. Sürekli sağa sola dönmek için uğraşıyordun. Suyu yani banyo yapmayı  hala çok seviyordun. Çok mutlu bir bebekdin. Artık zayıflamaya başlamıştın yani boyun uzuyor ama çok az kilo alıyordun. O dönemlerde 7,300 kilo..65 boyun vardı yanlış hatırlamıyorsam.
Ben tekrar İzmire döndüm ve 15 gün sonra bende tamamen geldim bodruma yanına . Artık sekiz aylık olmak üzereydin ve hareketlenmeye başladın yinede daha yeni yeni sağa sola dönüyordun.  Büyüklerin gösterdiği ‘telsarar kızıma telsarar’ tekerlemesi eşliğinde ellerini bileklerinden o kadar güzel kıvırıyordunki her yapışında ellerini öpe öpe doyamıyordum.
Ben işe başladım, evin tadilatına başladık, akşamları sen erkenden uyuyordun ben işden 7 gibi geliyor sende 8 de yatağa gidiyordun. Günler böyle sıcak, tekrar buraya alışmaya çalışırken bizde ananende kalmaya devam ettik. Zor bir yaz geçirdik tadilat uzun sürdü. Sen hasta oldun , büyük anane hasta oldu ve o da bizimle kaldı hastalığı boyunca ve maalesef 12 eylülde vefat etti.
8 nci ayımızda ters dönüp ufak ufak ilerlemeye başladın ama dizlerinin üzerine kalkmıyordun ayrıca dişlerin çıkmaya başladı. Sanırım senin için çok zor bir dönemdi çünkü 6 dişin birlikte çıktı. Çok ağrın vardı herhalde çünkü mız mız dın sürekli. Gece ve gündüz uykuların değişti. Çok ama çok zor uykuya dalıyor, sürekli elin ağzındaydı sanırım dişlerin çok kaşınıyordu. Küçük bebeğim büyüyordu. Bu arada bunlardan önce bayağı hasta oldun öksürük öksürük , öksürürken kusmak boğulmak ..çok korktuk bodrumdaki doktorlara emanet edemedik ufaklığımızı hemen izmire gittik 11 eylül büyük ananenin vefatından bir gün önce. Gittik birkaç ilaç verdiler ve buhar tedavisi uyguladık 1 haftada düzelmiştin. Dedim ya zor bir yaz geçirdik. Bizim tekrar buraya alışmamız, senin dişlerin hastalığın , büyük ninenin vefatı, eve başsağlığı için gelen giden misafirler, evde süren tadilat hepsi bir yandan seninle çok ilgilenilmediğini düşünüp çok kahroldum, sinirim çok bozulmuştu. Kiloda alamıyordun . Ama bu günler geçecekdi, geçti de….
10. ayımızda en güzel şey koynumda uyumayı tercih etmen, ben işden gelince çırpınarak ve gülerek beni karşılaman, bütün gece uyuyana kadar benim kucağımdan inmemen mükemmeldi. O zamanlar bir kez daha hissettirdin anne olduğumu bana. Ama çok geçmeden bu huyundan vazgeçdin üzülmüyorum çünkü ben senin annenim ve sonsuz karşılıksız kredin ve sevgin var bendeJ
11. ayımızda benim minik kelebeğim asker gibi sürünerek her yere ulaşıyordu J ama hala çok uslu bir bebekdi. Yemek alışkanlığın biraz kötüydü.Az yiyor , eğer sevmediğin birşeyse mutlaka geri çıkartıyordun (ki bu huyun hep vardı ve devam edecekti).  Çok meraklı, çok dikkatli, çok hareketli bir bebekdin bu aylarda, sürekli etrafınla ilgileniyordun. Dışarı çıktığımızda elinde oyuncağın olmasına hiç gerek olmazdı çünkü sen hiç ses çıkarmaz sürekli etrafı incelerdin.
Şu an tam 11 ay 5 günlüksün ve 5 gündür inanılmaz değişimler var sende çok fazla ağlıyor herşeye inat ediyor, her istediğini ıııhhhgg diye ayaklarını direterek yapıyorsun. Herşeyi merak ediyor, herşeyle oynamak istiyor, yapamayınca yine ağlıyorsun. Bakalım biraz zorlanıyoruz ama bunlarda geçecek ..
Doğum gününe çok az kaldı..ben şimdiye kadar sana yapamadığım herşeyi doğum gününde yapmak isitiyorum ama bakalım onların detaylarını da yazacağım tabiki…


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hayat paylaştıkça güzel.Siz de fikrinizi yazın ve paylaşın :)