NAZ büyüyor

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

28 Mart 2013 Perşembe

dizi keyfi...

Dün akşam ne güzel bir gece geçirdim anlatamam. Kumandayı alıp dizi keyfi bile yapmak lüks dü benim için ama dün akşam başardım yaptım. Malum artık herkes biliyo benim kuzucuk sabahları çok geç uyanıyordu.9-9,30 gibi kalkıyor öğlen uyumak bilmiyor, akşam yatmak bilmiyordu, bazen gece 11 e  kadar uyanık kalması benim fazlaca hayatımı kısıtlamaya başlamıştı ki çözümü buldum sayılır. Umarım devam edebiliriz. Artık sabahları erken kalkıyorum. Dün uygulamaya başladım 7,45 gibi uyandım. Kahvaltı için sigara böreklerimi kızarttım. Kızımı 8 de zorla uyandırdım :) babayı uyandırdık yatak keyfi yaptık. Giyindik Naz'ı ananeye bırakdık, bizde işe. Çok keyifli bir sabahdı. Öğlen 12 de uyumuş benim fıstık, eskiden 2 de zar zor uyuyordu. Babamız izmire gitti iş için. Bizde kızımla akşam banyomuzu yaptık. İyice rahatlayan boncuk sütü içer içmez saat 9,30 da uyudu kaldı.
İşte Bundan sonrası büyük keyifdi benim için. Hemen ortalığı topladım, içeceğimi ve kumandayı aldım elime, uzandım koltuğa ve ooohh haftalar sonra dizimi izledim. Ne keyifdi benim için anlatamam. Bir çok şey olmuş ben izlemeyeli ama hapishanede cemreyle kuzeyin konuşması gözlerimi doldurdu. Çok güzeldi. 12 yi geçiyordu bittiğinde, hemen kıvrıştım kuzucuğun yanına, kokusunu içime çeke çeke uykuya daldım. Sabah yine aynı saatde uyandık. Yine yatak keyfi yaptık.
Yine binlerce şükür ettim kızımı bana verene, yaşadığımız, gördüğümüz her güzelliğe, sağlımıza binlerce şükür..

4 yorum:

  1. demekki erken uyandırsan erken uyucak annesi :)
    buarada kuzey cemreyle konuşuyordu hapishanede hiloş :)) çook güzel bir bölümdü yine...

    YanıtlaSil
  2. aynen ama bir çocuğunda içinde olacak erken uyanmak :) bizimki seviyor abicim benim gibi sabah uykusunu :)düzelttim yanlış yazmışım. harikaydı gerçekden dizi

    YanıtlaSil
  3. O Güneyi feci dövesim var.
    Barışa da oh olsun. dinsizin hakkından imansız gelir :D

    YanıtlaSil
  4. aynen barışa olanlara oh olsun ama hem güneyi hem annesini feci dövesim var benim :)

    YanıtlaSil

Hayat paylaştıkça güzel.Siz de fikrinizi yazın ve paylaşın :)