NAZ büyüyor

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

14 Aralık 2012 Cuma

Acemi Anne..


Yok yok esasında bu benim ilk acemiliğim değil. Bebeğim iki buçuk aylıkken kuzenimin nişanına gidecektik. E biraz mesefa var, uzak bize. Giyindik hazırlandık erkenden yola çıktık, öğleden sonra 1-2 gibi. Uzunca bir süre kalıcaz, nişandan sonra gece dönücez. Gittik. Uyudu uyandı altını değiştireyim dedim. Aaa bir de baktım çantası yok. Meğer ben onu hazırlayıp  evde kapıda bırakmışım. Allahdan benim kıymetli annem, pratik annem mama ve biberonlarını ayrı bir poşete koymuş ki aç kalmadı yavrucuğum :( teşekkürler annecim :)

Ayrıca yine ben kahve içmeye diye çıktım evden bebişle yanıma bir-iki bez , ıslak mendil ve biberon(mama) dan başka bişey almadım. Ben kahveyi rahat rahat içeyim oda arabasında oyalansın diye eline cafe deki şekerlerlerden verdim bir tane, top şeklinde ambalajlı bildiğimiz bayram şekeri :) ben rahat rahat içerken bir de ne gördüm. Bıcırık şekeri oynarken çikolatası yumuşamış hatta erimiş, bir de minik elleriyle bir güzel sıkmış boynundan ayaklarına kadar üstü çikolata olmuştu ve ben yine acemi anne yanıma kıyafet almadığım için (sadece bir kahve içip geleceğiz ne gerek varki kıyafete diye düşünmüştüm) bebişimi o şekilde uyutmak zorunda kaldım :)

Ayrıca çok üzücü bir acemiliğim daha var. 4 aylık falandı tırnaklarını keserken malesef işaret parmağının ucunuda tırnak makasına kaptırmışım, bir çığlık, bir ağlama, kanama, o sustu ben başladım ağlamaya, ağla , ağla gözlerim çıktı. Bir daha da asla tırnaklarına dokunmadım. Annem sağolsun o kesiyor. Kıyamam ne kadar acımıştır kimbilir.

Son yaptığım acemilik ise biraz can sıkıcı. 10 aralık bebeğimin doğum günüydü. Babası es geçmeyelim deyip bir pasta almış hemen akraba arasında bizbize üfledik pastayı o gece ama esas yarın mevlüt, kına, akşamda biz arkadaşlar arasında bir pasta kesme merasimi daha ama akşamki olay birazda bir araya gelme bahanesi ;) Bunları fotolarla detaylı analatıcam kısmetse ama şu anda sıkıntım büyük. Yarın için kızıma cici bir elbise aldık, bende hsyn de çok beğendik bir heves ama bücürüğüme çok kısa geldi :( elbise benim kızımda büstiyer gibi durdu :) ve aldığım elbiseden sadece bir tane vardı, başka bedeni yok. İşte acemi anneyim ya halbuki alırken bebeğime olup olmayacağını tahmin etmem lazımdı. Ben dedim küçük diye ama babası olur dedi, satış görevliside bu elbise bir yaş grubu için deyince gaza geldik aldık elbiseyi. Yinede hata bende ısrar etmeliydim bu olmaz diye. Zamanda çok az kaldı umarım bu akşam başka bir elbise bulabilirim. Ve acilen benim bu acemiliklerden kurtulmam lazım.

                                        işte küçük gelen elbisemiz. Hatta patilerde küçük :(

2 yorum:

  1. Kafamız o kadar dalgın ki yaşadıkların çok normal.Elbise de çok şekermiş,inşallah yerine içine sinen birşey bulursun:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evett beni anlayıp içinde bulunduğum durumu tek cümleyle anlatmışsınız. kafam dalgın. inşallah çözücem bu olayı bu akşam allahın izniyle :)

      Sil

Hayat paylaştıkça güzel.Siz de fikrinizi yazın ve paylaşın :)