NAZ büyüyor

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

22 Aralık 2012 Cumartesi

ilk defa mimlendim :)

Sayfaları geziyordum. Herkes mimden bahsediyor, sorular yanıtlıyor allah allah dedim. Naz' lı Günler in mimlenmesini okuyordum bir baktım benim ismim var. Hemen sordum nedir diye. sağolsun yazmış kendisi cevabına ve mimlemene çok sevindim Naz' lı Günler.Çok teşekkür ederim.

İşte benim cevaplarım;

1. Mantığın mı yoksa duyguların mı ön plandadır?
Mantıklı olmaya, herşeyin mantığını düşünmeye ve boş konuşmalar yerine mantıklı konuşanları dinlemeye bayılırım fakat nedense hayatımın çok önemli kararlarını verirken bile mantıklı düşünür sonuçta duygularımla karar veririm . Terazi burcu olduğumdan mantık, adalet, duygular, dürüstlük hepsi ön plandadır bende. Kararlarımı çok zor veririm, en ufak bir şeyi bile çok uzun düşünür karar veririm. Örneğin arkadaşlarımın davet ettiği bir yemek diyelim. Mantıklı düşünürüm nezaket icabı gitmem lazım, beni düşünüp davet etmişler gitsem iyi olur diye düşünür en son duygularıma sorarım :) gidersem mutlu olacakmıyım?olmayacakmıyım? ve ona göre karar veririm. Bende anlayamadım duygularmı , mantık mı ön planda ama sanırım ikisinide dengede tutmaya çalışıyorum.

2.İnsanlar niye mutlu değiller?Niye gözlerinin önündeki mutlulukları görmüyor ve şükretmesini bilmiyorlar?
Hep daha fazlasını isteyen, teknolojinin gelişmesiyle değişen sosyal yaşamı yakalamaya çalışan bir insan topluluğu olmaya başladığımızdan bu yana insanlar gözünün önündeki ve elindeki mutlulukları malesef göremeiyor çünkü kendileri hep daha fazlasını elde etmek için bir çabalama içinde olduğundan elindeki görecek hali yok. Her gece yatttığımda düşünürüm, bugünde sağlıklıydım yedim, içtim,çalıştım, sevdiklerimle birlikteydim, eşim, ailem, kızım hepsi sağlıklı, daha ne isterim ki der ve binlerce şükür ederim.

3.Çok para harcayıp keşke almasaydım ya da harcamasaydım dediğin bir şey var mı?
Keşkelerim çok olur benim malesef. Çok düşünüyorum ya güya karar vermek için halbuki çok düşünüyormuş gibi yapıp duygularımla alelacele son dakika çok hızlı karar verdiğimden keşke almasaydım, yapmasaydım dediğim çok şey olur. Gereksiz yere o kadar çok para verdimki elektronik eşyalara, örneğin ceptelefonu.

4.Haklı olduğun bir konuda hakkını savunur musun yoksa susmak adalet mi dersin? 
Çok sessiz biriydim ben eskiden. Ne hakkımı savunur, ne de konuşur çekingen dururdum her ortamda ama aileme ve sevdiğim en yakın arkadaşlarıma gösterirdim pençelerimi, sivri dillimi. Bir kaç iş deneyimimden sonra şimdilerde her türlü ortamda hakkımı savunurum ve bana yapılan haksızlığıda unutmam asla. Hiç tanımadığım insanlara bile karışasım gelir o haklı bu haklı değil diye :)

5.Tok gözlü müsün yoksa herşeyim olsun diyenlerden misin?
Herşeyim olsun diye değil, beni mutlu eden şeyler olsun diye çalışıp didiniyorum. Tok gözlü sayılmam herhalde ama sadece ihityacım olan şeyi dilerim fazlasını değil.

Biraz uzun mu oldu ne :) ben kimi mimlesem hııı işte benim mimlediklerim ;
tubbanne
rüya'da
biraz elif biraz ada


4 yorum:

  1. Aa canımm çok sağol;benim bu mimim vardı,düşündüğün için çok teşekkür ederim.Seni kararsızlık konusunda çok iyi anlıyorum.Benim ay burcum terazi ,o bile yetiyor biraz kararsız olmama:))Nice mimlere,öptüm:)

    YanıtlaSil
  2. canım çok teşekkür ederim. mimin olduğunu görmemiştim :) evet terazi zor bir burç :(

    YanıtlaSil
  3. Rica ederim :) cevaplara da bayıldım,tam anlamıyla kendinizi yansıtmış :)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil

Hayat paylaştıkça güzel.Siz de fikrinizi yazın ve paylaşın :)