NAZ büyüyor

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

12 Temmuz 2014 Cumartesi

Naz' la 31. ayımız ve yaz modumuz...

Biz günlerimizi yine çok yoğun geçirmeye başladık. Akşam gezmeleri, dondurma ve park sefası, pazargünleri deniz organizasyonu derken günler hızla geçiyor.
Naz  31 aylık oldu. Kendi deyimiyle abla oldum ben diyor, çok yemek yedim büyüdüm diye hava atıyor ama nerde keşke yese :)
Hiç ama hiç susmuyor, asla kimseyle konuşmama izin vermiyor. Her sorusunun cevabını istiyor, ikna olmazsa tekrar tekrar soruyor. Neden anne, niçin , nasıl hiç ama hiç bitmiyor. Soru - cevap oynuyoruz.
Annanesinde otururken birden anne sıkıldım ben burdan hadi kendi evimize gidelim diyor. Bak anne izle şimdi babaannemin ödünü nasıl patlatıcam deyip kıs kıs gülüyor. Hayır anne hiç yaramazlık yapmadım ananeme diyor hergün. Uyumadığı geceler benim stres olduğumu anlıyor kızdın mı anne diye soruyor, bende hayır kızım ama üzüldüm biraz diyorum. O da bana üzülme anne ben yanındayım birazdan uyurum zaten diye cevap veriyor :) Annecim bir tane domanda (dondurma) alabilirmisin? diye soruyor hergün. Bakın ben yemeğimi bitirdim çünkü ben bilim adamıyım diyor. Yani bizi bitiriyor konuşmaları, cevapları .
Yemek ve uyku problemimiz hiç bir zaman düzene girmedi ve girmeyecek hala aynı . Az yiyor, çok zor uyuyor ve çok zor uyanıyor.
Yine zor bir ay geçirdik çünkü Naz son 15-20 gündür ne benden nede babasından ayrılmak istemiyor. Tabi bu da bir süreç alışıyor zamanla ama çok eziyet etti bir dönem.
Artık herşeyime ortak. Makyaj çantam Naz' ın en sevdiği oyuncak. Genelde saklıyorum ama bazen bir fırsatını buluyor. Geçen gün yine eline geçirmiş ve kapatıcıyı ruj diye sürmüş görünce çok güldüm. Bir de demez mi makyajımı yaptım anne ben işe gidiyorum şimdi görüşürüz diye işte o zaman ısırmamak için zor tutdum kendimi

Ayakkabılarıma bayılıyor , hergün işden gelince inceliyor beni sen ne giydin anne. Benimle aynı renk ve aynı şeyleri giymek istiyor. Çok fırlama oldu çok.
Günler hızlı geçerken Naz babası ve ananesi ile 2 günlüğüne İzmire gitti bizde arkadaşımla Bodrumun tadını çıkardık.


Babalı kızlı bir muhabbet bu ara hiç ayrılmıyorlar. Baba seni en çok seviyorum diye bağırıyor her yerde bu ara.

Söz konusu çarpışan arab aolunca büyük keyif alıyoruz.



Fıstığım halleri bir bitirim. Büyümüşde küçülmüş.
 
Son olarak da evimizin terasında her akşam yenilen yemek, içelen türk kahvesi ve bu manzara dinlendirir bizi
Bizden yaz görüntüleri bu kadar
Herkese sevgiler


6 yorum:

  1. naz büyümüş gerçekten annesi,sizden ayrılmak istememesi bir dönem aslında sonra geçiyor:)yaşadığınız yer çok güzel en azından oyalanabilir.ayrıca evinin manzarasına bayıldım orada birden fazla kahve içilir.sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet büyüdü edacım resimlerden anlıyorum büyüdüğünü :) evet 15 gün çokağladı şimdi alıştı tekrar işe gitmemize. gel birgün misafirimiz ol canım içeriz kahvelerimizi :) sevgile

      Sil
  2. ağzını burnunu yerim yaaaa :) kuzu oldu resmeenn ısırmalık :)

    YanıtlaSil
  3. ouvv naz hanımın güzelliğini kimden aldığı belli oldu! :) naz'ın güzelliği bir yana o manzara nedir öyle arkadaş ya?! ömrüm egede yaşayanları kıskanarak geçecek! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. pelincim ne güzel iltifatlar bunlar teşekkür ederiz. bak bu manzarayı görmek istediğin anda atla gel arinide al manzarayı izleyelim kahvemizi içelim. ne zaman istersen :)

      Sil

Hayat paylaştıkça güzel.Siz de fikrinizi yazın ve paylaşın :)